Zespół Red Bull w dzisiejszych kwalifikacjach przed GP Wielkiej Brytanii nie miał sobie równych. Sebastian Vettel i Mark Webber pewnie przodowali w tabeli z wynikami, jako jedyni schodząc z czasem poniżej 1 minuty i 30 sekund.
Robert Kubica rzutem na taśmę wykrzesał resztki możliwości bolidu R30, kończąc czasówkę na wysokiej 6 pozycji. Polak uzyskał czas 1:31,040, do najszybszego Vettela tracąc prawie 1,5 sekundy.Za ścigającymi się ponownie w innej lidze zawodnikami Red Bulla sesję kwalifikacyjną zakończył Fernando Alonso, który zdołał wyprzedzić Lewisa Hamiltona i Nico Rosberga.
Za Robertem Kubicą do wyścigu zakwalifikowali się z kolei: Felipe Massa, Rubens Barrichello, zasługujący na słowa uznania Pedro de la Rosa oraz Michael Schumacher.
Największą niespodziankę swoim kibicom zgotował jednak Jenson Button, który odpadł z kwalifikacji już w drugiej części. Jeżeli nie posypią się żadne kary, mistrz świata do swojego domowego wyścigu przystąpi z 14 pola startowego.
10.07.2010 15:03
0
uff, jest dobrze
10.07.2010 15:04
0
Robert trzymałem kciuki jak zawsze :)) I jak zawsze dodałeś coś od siebie :))
10.07.2010 15:04
0
Kubica dokonał CUDU w Renault...
10.07.2010 15:05
0
brawo :) mowilem w poprzednim newsie ze bedzie 3cia linia :D do jurtra :D
10.07.2010 15:05
0
I gdzie ci pieniacze co kilka minut temu bluzgali na Roberta?
10.07.2010 15:05
0
Sie chłopak sprężył ciekawe co powie.
10.07.2010 15:06
0
5. saint77 - oni nie bluzgali tylko sie martwili ;P
10.07.2010 15:06
0
3. Renault F1 Team Dokladnie. Ciezko mi w to uwierzyc
10.07.2010 15:06
0
Robert dzisiaj zafyndowal niezle emocje! Swietne kwalifikacje!
10.07.2010 15:07
0
Coś kiepsko sprawowały się bolidy Renault, Kubica chyba na 120% pojechał to ostatnie kółko... Co do RedBulla... Oni po prostu fruwali po torze.
10.07.2010 15:07
0
@5 większość bluzgała na Renault, a nie na RK...i czy zajął 6te czy 10te to powody do narzekania na 100% pozostały. Renaul od poprzedniego wyścigu cofnęło się w rozwoju
10.07.2010 15:08
0
Gratulacje dla Vettela. Jutro kolejny dublet RBR :) 5. saint77 - bluzgać a krytykować to zasadnicza różnica
10.07.2010 15:08
0
@11. Każdy zespół przywozi poprawki na każde GP i jak narazie poprawki renault się sprawdzały. Raz się nie udało, czyli teraz no i spadli trochę.
10.07.2010 15:08
0
Pojechał za....cie ostatnie okrążenie. Lepiej być nie mogło, poskładał każdy sektor najlepiej jak się dało :) To co robi Red Bull jest niesamowite, znów coś nowego wymyślili
10.07.2010 15:08
0
Rzeczywiście można to nazwać cudem z przebiegu tych kwalifikacji. Rubens wyglądał lepiej. Nie mówiąc już o Ferrari. Felipe 0,7sek za Fernando to przepaść w Q3.Jedno jest pewne więcej się dziś nie dało.
10.07.2010 15:08
0
Powiem tak, napewno nie psioczyłem na Roberta, ale podejrzewałem ze coś się dzieje z bolidem i obstawiałem 5-tą linię tak wiec P6 uważam za bardzo pozytywną niespodziankę, Red Bull - brak słów :) ...ciekawe że massa za robertem
10.07.2010 15:09
0
ufff...ale się cieszę:-) ta 3 linia to jak pierwsza:D brawo Robert!!! przez chwile bałem się o czas Robcia, jeszcze Ci komentatorzy pieprzyli coś, jak Kubek robil sobie miejsce, hehe:P dziś pokazał!! Jutro jeszcze bardziej będę trzymał kciuki!!
10.07.2010 15:10
0
Red Bull-masakra... Robert? Pszczólka chyba cos kombinuje-czyzby tylko jeden pit-stop? Inna sprawa, ze tor im nie pasuje, dolozyc do tego nie najlepsza konfiguracje samochodu no i jest nerwowo. Jezeli faktycznie tylko 1 pit-stop plus dobry start, to moze byc o 2-3 miejsca wyzej, ale obawiam sie, ze czolówka ma podobna taktyke. Petrov-chyba jakas awaria, wyglada na pechowy weekend Renault.
10.07.2010 15:11
0
Szkoda Alonso z niedowierzaniem patrzał na Red Bulle . Brawo dla Kubicy wykrzesał wszystko i proźba do Red Bulla prosze was zróbcie coś aby te sesje były bardziej emocjnujące bo 8 na 9 wyścigów z taką przewagą to lekka przesada
10.07.2010 15:11
0
@12. Marti: pewnie, na rzeczową krytykę zawsze miejsce się znajdzie. Ale były teksty typu: cienias, wolny, muł itp. To trochę przesada. Ale najważniejsze, że się udało lepiej niż sądziłem.....:)
10.07.2010 15:11
0
ja pierdziele... zawału można dostać przez tego Kubice :D tak po Q2 myślałem że jakby urwał 0.3 sek z czasu byłby 6. i tak się stało :D na RBR nie ma słów... co ten bolid potrafi to głowa mała! szaleństwo by 3. Alonso odstawał od dwójki RedBull'a o 0.8 sek! PS jutro emocji w wyścigu na pewno nie zabraknie ;]
10.07.2010 15:12
0
A oponki jakie?
10.07.2010 15:12
0
ciężko było, już się bałem, że będzie gorzej -myślę sobie, Robert 10-ty, jak nic ! , pomijając już fakt, że wcześniej zagrożone było Q3; ciekawie zapowiada się wyścig, z drugiej linii Alonso i Hamilton
10.07.2010 15:13
0
żeby mu się udało Lady Gagę wyprzedzić i będzie ok.
10.07.2010 15:13
0
A kto startuje z brudnej strony toru?? Vettel czy Webber??
10.07.2010 15:13
0
Brawo Robert! Borowczyk mnie z każdym wyścigiem coraz bardziej osłabia...
10.07.2010 15:13
0
Brawo Robert.
10.07.2010 15:13
0
Masakra, świńskim spędem 6 miejsce.. wow, co redbull teraz wymyslił, skoro prawie 1,5 s. ma do nich kubica! niewiarygodne!! Robert pogadaj z mechanikami, niech kombinują, bo cięzko będzie utrzymać 6 pozycję.
10.07.2010 15:13
0
Massa chyba nadal ma zmore po tym jak dostal fedrom w oko.Boi sie dociskac.Red Bull to oszusci ale dzialajacy zgodnie z prawem.Webber to taka ciotka ( czytalem wywiad) A Vettel super ciotka.Znou ten jego homosexualny okrzyk Rock n roll Baby.Kubica przeszedl samego siebie.Juz go spisalem na straty.Wybacz Robzon.
10.07.2010 15:13
0
a FIAmilton nie odpuści i biedny Ferdek będzie.
10.07.2010 15:14
0
Pierwsza dwójka znokautowała resztę. Gratulacje dla de la Rosy. Jego obecność w Q3 to niespodzianka.
10.07.2010 15:15
0
wlasnie jakie ma opony kubica mi sie wydaje ze twarde ale neiwiem
10.07.2010 15:15
0
Petrow, siary nie rób, wracaj na karting!
10.07.2010 15:15
0
Ten palec Vettela mnie dobija.....
10.07.2010 15:15
0
No niestety Robert z brudnej strony, więc pewnie raczej barbie nie łyknie, a co gorsza za sobą ma ferrari
10.07.2010 15:16
0
boże red bull jutro chyba bedzie nie do pokonania ;(((.... kubica naprawde niezle..... tak jak mówiłem 6 ;))
10.07.2010 15:17
0
całą 10-tka chyba na miękkich z tego co widziałęm
10.07.2010 15:17
0
ale Barbie słabo startuje
10.07.2010 15:17
0
kwalifikacji nie widzialem bo jestem na weselu xD ale wyscig obejrze bo poprawin nie ma :) ale z waszych opini to widac ze P6 to wszystko co robert mogl wycisnac
10.07.2010 15:17
0
red bulla nikt nie jest w stanie zatrzymac, w tamtym roku bylo by tak samo gdyby nie ekipa mercedesa
10.07.2010 15:17
0
20. saint77 - teksty takiego typu z pewnością nie napisali rzeczowi kibice F1 ;-)) z ostatnim zdaniem w pełni się zgadzam :)
10.07.2010 15:17
0
to jakie te opony miał KUB na ostatnim kółku ?
10.07.2010 15:17
0
Kubek się przyczaił, rozgrzał opony na przedostatnim okrążeniu i pojechał potem perfekcyjnie. Szkoda, że 3 ekipy jakby uciekły a jeszcze inni rozszalali się. Jest dobrze. 6 miejsce to jutro max?
10.07.2010 15:17
0
O ile dobrze zauwazylem, to zrobil P6 na miekkich, wiec chyba faktycznie moze byc tylko jeden pit-stop. Ale podejrzewam, ze cala czolówka tak pojedzie. Oj, przydalby sie F-Duct...
10.07.2010 15:18
0
Sebastian po prostu rewelacyjnie :) jutro jedziesz po zwycięstwo! RB znowu pokazuje najwyższą klasę :)
10.07.2010 15:18
0
opony, opony, jakie mial opony????
10.07.2010 15:19
0
anezobt1 kubica startuje na miękih gumah sam widziałem
10.07.2010 15:19
0
Kubica trzymał w emociach do samego końca, ale z happy endem. RBR klasa sama dla siebie.
10.07.2010 15:20
0
Opony miał gumowe:) A tak na poważnie, to zapewne miękkie.
10.07.2010 15:20
0
Kiedyś zawału dostanę przez Kubicę, wynik imponujący, biorąc pod uwagę to co działo się w Q2, Trzecia linia to zdecydowanie powyżej oczekiwań. Btw Kochański powinien nauczyć się oddychać, bo któregoś pięknego dnia udusi się na wizji ;p
10.07.2010 15:20
0
45. Nie Sebastian rewelacyjnie tylko RBR rewelacyjnie ;P Rewelayjnie to pojechał KUB odpychając sie nogami i rekami od toru ;-)
10.07.2010 15:21
0
mi się wydaje że robert miał jakieś problemy z oponami jak sądzicie ?
10.07.2010 15:21
0
fanka ja nie rozumiem twojego podniecenia.Wiem ze lubisz lalusiow spiewajacych wysokiem C ale wez trochoche ostygnij.Co to za satyswakcja walczyc sam ze soba i jeszcze sie tym podniecac.Pewnie gdyby jezdzil w takim Williams plakalby codziennie do poduszki.
10.07.2010 15:23
0
53. zgadzam sie w 120% z tobą, dokładnie w tyle ile KUB wycisną ze swojej Renówki .
10.07.2010 15:24
0
bo massa to chyba twarde i wydawalo mi sie, ze kub tez...???
10.07.2010 15:24
0
Z tego co widziałem cała 10tka na miękkich.
10.07.2010 15:25
0
A komentatorzy do bani po raz kolejny Robert nie wyjechał bo jest problem z samochodem hahaha Nawet ja wiedziałem ze nie wyjechał bo zostało mu mało opon bo w Q2 pare razy wyjechał na miekich i dużo kompletów złóżył
10.07.2010 15:26
0
Adrian znowu coś wykombinował RedBule bezkonkurencyjne. I prawda jest taka ,że sa chyba nie do dogonienia. Czapki z głów proszę państwa. McLaren miał być bardzo mocny z dwoma bolidami a nie z jednym. Jak jutro kierowcy RedBulla niec nie nawywijają lub nie będzie usterki to dublet jak w banku.
10.07.2010 15:27
0
gratulacje dla Roberta Kubicy.. proszę sie dołączyć
10.07.2010 15:27
0
szkoda, byloby lepiej gdyby to twarde byly pozdro i do jutra
10.07.2010 15:29
0
moze bedzie jutro padac taka prognoza jest na oficjalnej stronie wiec dobrze dla kubicy by było
10.07.2010 15:30
0
@60. notintine nie wiem czy lepiej.Przypomnij sobie co bylo w Walencji.Tez sie bardzo szybciutko posypaly.Ide kupic kupic Guinessa i na grillowanie bo sie wysiedziec nie da.Wieczorem mecz o trzecie miejsce.Pozdrawiam i jeszcze raz graty dla Robszona za jego 200% normy.
10.07.2010 15:32
0
niestety na jutro nie przewiduje wielkich emocji. kwalifikacje pokazały dobitnie podział na trzy grupy (z pierwszej dziesiąki) pierwsza to red bule, druga to alonzo hamilton i nietety rosberg, a trzecia to kubica masa i reszta, przewiduje jakies zmiany w tych grupach, ale nie przewiduje awansu do wyższej grupy, czasówka pokazała dobitnie ile traci alonso do rbr, kubica do roseberga, wiec wydaje sie wszysko jasne, choć moze jakies kary itp, pozatym kubica startuje z brudnej części ma obok siebie ferari, wieć będzie lipa, mam nadzieje jednak ze sie obroni, bo atakowac to on nie będzie zdajac sobie sprawe z mozliwosci bolidu, a kubica kalkuluje jak nikt i często te jego kalkulacje na starcie obracają sie przeciwko niemu, bo zamiast atakowac sie broni.. pozdrawiam
10.07.2010 15:35
0
ale na szczęście mamy jeszcze hamitona, a ten napewno cos wymysli aby ludzi zatrzymać przed telewizorem
10.07.2010 15:36
0
jutro będzie zażarty pojedynek Hamilton-Alonso :D
10.07.2010 15:36
0
Brawo Red Bull, to naprawde nie ta liga, totalna miazga. Pelen szacunek dla Vettela i kangura. Jutro bedzie wyjatkowo wazny start, ja przypuszczam, ze pierwsza czworka pozostanie bez zmian po starcie, a co dalej? Moze sie zdarzyc wszystko. Do przodu Fernando.
10.07.2010 15:37
0
53. szmalec- a ja nie rozumiem twoich głupich tekstów, masz z tego satysfakcje?
10.07.2010 15:44
0
Lewis jak na możliwosci swojego auta spisał się nieźle ;)
10.07.2010 15:45
0
Do Red Bulla musieli by stworzyć F0 :D bo tak dziś sponiewierali rywali, że szkoda gadać :) Adrianowi nie wyczerpują się pomysły. Vettel dziś świetnie pojechał, nie sądziłem, że Markowi pokrzyżuje plany :)
10.07.2010 15:48
0
Wszędzie Red Bull. Otwieram szafę Red Bull, lodówkę też Red Bull - właściwie lodówka to dobre miejsce i tu powinien stać :-))) Wynik Rni to max maxów na co ich było stać. Rubens i Pedro to miła niespodzianka. Button - czyżby już w zespole wybrali kierowcę, który będzie walczył z Red Bullami ? M.Schumacher to wielki farciarz tych kwalifikacji.
10.07.2010 15:48
0
analizując czasy z poszczególnych Q, widać iż Robert zawdzięcza swoje 6 miejsce sobie oraz Masie Schumacherowi i Baricello, a to dlatego iz to jedyni kierowny którzy nie poprawili swoich wyników z Q2, wiecej nawet, gdyby chociaz je powtórzyli (za wyjątkiem Bariciello) to by wystarczyło aby wyprzedzić Roberta, wiec widac iz z tyłu zagrożenie jest duze
10.07.2010 15:49
0
A ja tak już w treningach zaobserwowałem taką rzecz, ze dużo z kierowców na tej nowej cześci toru, i na tych nierównościach ma problemy... I czuje że tutaj może być bardzo ciekawie bo często zdarzało się na treningach że ktoś tam sobie poza torem zwiedzał... Dodatkowo po tym jak w red bullu sie oderwało przednie skrzydło, zastanawiam sie czy przez te 60 okrążeń przez te nierówności nie będą zdarzały się takie niespodzianki red bull'owi, a takze innym zespołom... Coś czuję ze w tym fragmencie toru będą sie wyjaśniały ostateczne pozycje na mecie...
10.07.2010 15:50
0
Będzie bardzo dobrze jak Robert utrzyma pozycję po starcie. Czołowa piątka ma zdecydowanie lepsze czasy i raczej nikt nie będzie go blokował, jak to ostatnio bywało. Coś czuję, że jutro będą niespodzianki i komuś się coś przegrzeje...
10.07.2010 15:54
0
Jak Redbull bedzie sie tak rozwijał to w przyszlym sezonie przy tej regule 107% bedzie do wyscigu startowal sam:) :) :)
10.07.2010 15:56
0
Jeszcze jedna rzecz zwróciła moją uwagę. Virgin rzeczywiście nawiązał walkę z Lotusem.
10.07.2010 15:59
0
70ris Och Ty "antypatrioto"Chyba wiesz,że w lodówce powinno stać co innego! Z takim podejściem to niech Ciś trenuje "Yogi Lew" z tą swoją Volksdojczową reprą,której połowa nawet hymnu nie potrafi:-D. Co do MSC-dziadek dostał orgazmu na myśl o P5,maksymalnie się podjarał ischrzanił. Massa kiepściutko. Ogólnie szykuje się jutro nudny wyścig. Czymś co go może uratować- w pewnym sensie-przy czym sens ten pozostaje nieokreślony jest starcie Massy z Hamiltonem. Kubica będzie miał jutro ciężko. Bolidy przed nim były dziś o wiele szybsze,do tego brudna strona toru i Massa za plecami, a akurat te wychodzą mu regularnie dobrze. Także R.K musi sam wystartować przyzwoicie,czyli powtórzyć Walencję i może też pomodlić się ,żeby Rozalia zaspała na starcie,tak jak w kilku przypadkach ostatnio. Puszki mają dublet o ile się nie zepsują. Trzeci Ferdek,no chyba,że....
10.07.2010 16:00
0
jest starcie Alonso z Hamiltonem-naturalnie.
10.07.2010 16:03
0
Dominacja RB w Q staje się powoli nudna. Na szczęście w wyścigu może być kraksa, usterka itd. gdy nie ten element nieprzewidywalności to można by było jutro nie oglądać GP, PI i PII byłyby pewne. RB deklasuje resztę stawki. RK dostarczył dużo emocji w Q2 i niezły wynik w Q3, jak ktoś słusznie zauważył chyba podpychał się rękami i nogami. Jutro wywalczenie wyżej niż P6 mało prawdopodobne.
10.07.2010 16:07
0
Zapomniałem dodać o zakręcie nr 11 liczę że będzie się tam sporo działo. Może ktoś zgubi nosek, zrobi piruecik, wypadnie poza tor itd. Pozdrawiam i mam nadzieję, że spore emocje przed nami.
10.07.2010 16:08
0
No i jeszcze jedno. Witek jechał dziś dobrze w Q1 i FP3(mała strata do R.K). Szkoda go ,bo dopiero drugi raz nieżle mu szło(w Turcji nawet lepiej). Nawet Robert w wywiadzie stwierdził,że na ten weekend Rosjanin miał lepsze ustawienie auta i był z niego bardziej zadowolony od Polaka.
10.07.2010 16:11
0
Dlaczego administratorzy nie karzą ludzi za tak durne teksty jak w 76. Kubika to wielki polak. Gdyby nie f1 to bys nawet o nim nie wiedział.
10.07.2010 16:12
0
Ewidentnie widac brak kanału F w bolidzie Reault-ewidentnie! Na powtórkowym okrążeniu Vettela,widac jak uruchamia kanał na prostych lewą ręką. Borówa z Kochaśiem zastanawiają się skąd taka przewaga Red Bulla nad 3 Alonso- no z kanału F który współgra z całością pakietu aero bolidu "znawcy polsatowscy"! To całe Genii-Reno trochę mi jednak śmierdzi- inni już wdrożyli to rozwiązanie,a u nich przepychanka słowna między szefem a gł.inżynierem czy to wprowadzac. Czyżby panowie już ciułali kasę na nowy sezon i kontrakty zawodnicze ? Tak trudno wykonac nowe tylnie skrzydło współgrające z kanałem F ?- a przednie to chyba ich oczko bo już w 8 wydaniu "forma przerosła treśc". Panowie przestancie się certolic z modelarstwem i zróbcie konkretne poprawki,bo za chwilę będziecie miec problem z Williamsami i Sauberami, a Kubek zacznie żałowac przedłużenia kontraktu !
10.07.2010 16:14
0
Pszczółka przekombinowała z częściami, plus" antyrenowsk"i tor i wynik znamy. Palec Vettela demotywuje zdecydowanie ;>). Jutro Webber plus Alonso z przekładką Hamiltona i może być ciasno na starcie. Szkoda że znowu nie obejrzę.
10.07.2010 16:17
0
81. zobacz no, a ja głupi myślałem, ze to właśnie portal o F1...
10.07.2010 16:19
0
A slyszeliscie z podobno "nowe" przednie skrzydlo dla wettela pochodzilo z auta Marka Webbera. Webber wygladal n troche zdenerwowanego na kionferencji.
10.07.2010 16:19
0
"Ten weekend ogólnie jest dla nas dosyć ciężki i nie udało nam się osiągnąć dobrego tempa. Dla mnie samochód jest trudny w prowadzeniu i brakuje nam przyczepności. - stwierdził Polak. - Wygląda na to, że mamy problem, ale nie wiemy czemu - zauważył Kubica - Niestety wczoraj straciliśmy dużo czasu z powodu pewnego problemu technicznego i nie byliśmy pewni, w jakim kierunku pójść z ustawieniami. Witalij był znacznie bardziej zadowolony ze swojego samochodu i używał innych części. Miałem problemy z przyczepnością i ogólnymi osiągami. Kubica spodziewa się trudnego wyścigu: - Mówiąc szczerze, tutaj w Silverstone nie jesteśmy w tak dobrej formie, w jakiej zwykliśmy być. Wyścig będzie trudny, ale liczę na punkty" ten cytat z rozmowy z RK po wyścigu chyba wiele wyjaśnia.
10.07.2010 16:21
0
No właśnie on jest Polakiem o którym słyszałem. Damona Hilla pamiętam jeszcze z czasów gdy jeżdził też kojarze,ale nie Frey/a. No chyba,że Sebastiana Frey'a:P
10.07.2010 16:25
0
@85wert No cóż nie ma się co dziwić nikt nie chciałby być tak równo potraktowany,bo to jednoznaczne ustalenie jeszcze przed startem, kto ma być mistrzem,obliczone na zmniejszenie szans Webbera na wygraną. Tym samym duże prawdopodobieństwo, że Mark stracił 10pkt.
10.07.2010 16:25
0
Niestety nie obejrzę jutro wyścigu. Wierzę, że Robertowi uda się zdobyć jak najwięcej punktów. Jeżeli kierowcy Red Bulla nie przekombinują to między nimi a trzecim zawodnikiem będzie przepaść... życzę ciekawego wyścigu
10.07.2010 16:27
0
@62 Bardzo fajnie, że idziesz kupić Guinessa. Porażka komentatorska, chyba największa w tym roku. Nic Robertowi opon nie zostało a Borowczyk ględzi że "to z pewnością jakaś usterka". Wystarczy popatrzeć na ilość okrążeń przejechanych do końca Q2. O ile pamiętam, Robert miał 18, i tylko Massa więcej -19. A np Red Bulle po 12.
10.07.2010 16:35
0
Wszyscy tutaj piszą, że jest źle. A może ustawienia na deszczyk? Co roku padało.
10.07.2010 16:37
0
71. wjabs ja powiem więcej: RB zawdzięczają swoją pozycję całej stawce łącznie nawet z Senną bo nie startował oraz innymi bo ich nie przeskoczyli no i oczywiście trochę dzięki sobie :)
10.07.2010 16:46
0
92. eltek a szkoda ze nic nie jarzysz!! myślałem ze sie wyraziłem dość jasno, a tu lipa, apel do administratora o podniesienie poziomu dyskusji
10.07.2010 16:49
0
to się robi nudne... walka o 3 miejsce bo 2 można w ciemno obstawiać, z różnicą tylko 50/50 jakie nazwisko na przedzie. Jutro procesja, chyba że Ham I Alo będą walczyć.
10.07.2010 16:51
0
RB be komentarza,może jedynie ,że w środku coś zaczyna się brzydko dziać. Z reszty na uwagę zasługuję Sauber z bardzo dobrym wynikiem i powrót Mercedesa. Tor dobitnie pokazał słabości pakietu areo w Renault, poprzednie tory bardziej im pasował, wiedzą przynajmniej co jest ich słabą stroną i w którym kierunku iść w przyszłym sezonie, im szybciej zaczną tym lepiej, zajmowanie miejsc 4-8 i tak niczego nie zmieni.
10.07.2010 17:03
0
Co oni mają w tym Red Bulu że tak odjeżdzają w Q3. Wydaje sie że mistrza konstruktorów nikt im nie zabierze. Jeśli chodzi o zakręt 11 to wątpie żeby tam coś sie działo w trakcie wyścigu. Przecież trzeba szanowac opony i tempo jest zdecydowanie niższe niż jazda na limicie. Kto ma problemy z zawieszeniem na pewno bedzie uważał. Wszystko teraz w rękach strategów i pogody. Szczerze to licze na P4
10.07.2010 17:03
0
91. sebsaa, nie ma szans, ma byc niemilosiernie sucho ;-)
10.07.2010 17:30
0
No to Horner wychodzi na wielkiego ha..ma. Tylko opowiada jak równo traktują swoich zawodników. A wyszły na jaw fakty że nakazano wymontować skrzydło z bolidu Marka i zamontować Vettelowi. Bo swoje zniszczył.
10.07.2010 17:38
0
Uffff !!!!! Było gorąco w czasie kwalifikacji. Robert bedzie piąty, RedBull poza zasięgiem. Pozdrawiam wszystkich !
10.07.2010 17:44
0
Jestem strasznie zadowolona z pozycji Roberta i Pol Position Sebastiana, chłopak pokazuję że umie jeździć mimo takiego rywala ze swojego teamu :P
10.07.2010 17:51
0
RBR .... to już jest nudne!! ;( Do tego jeszcze z taką przewagą! Szok!! Mają bolid bezkonkurencyjny i jeśli ktoś z dwójki Vettel- Webber nie zdobędzie tytułu mistrza, to będzie to po prostu przestępstwo. Reszta pierwszej dziesiątki raczej bez większych niespodzianek poza może Rubensem i Pedro z Saubera. Wyścig raczej nie będzie emocjonujący, czyli procesja z RedBullami do samej mety ale kto wie. Mam nadzieję, że się myle. Jest szansa, że Mark nie odpuści Sebastianowi, bo podpiepszyli mu nowe skrzydełko montując je koledzew miejsce tego, które zgubił w treningu. Może jakiś "incydent wyścigowy" czy coś!!?? ;)
10.07.2010 18:34
0
A ja się nie moge doczekac jutrzejszej walki HAM i ALO. Coś czuje że narozrabiają chłopaki zaraz na początku. Poza tym wierze, że VET zajedzie hamulce i tez odpadnie. Co by nie mówic, układ startowy jest bardzo ciekawy i bardzo ... optymistyczny. Typuje KUB na 2 miejscu za Webberem.
10.07.2010 19:13
0
101.rafekf1 - wszystko na to wskazuje ze RBR zdobedzie mistrza ale..... trzeba pamietac ze z dotychczasowych (bez GP GB) 8 PP wygrali 4 wyscigi a po 9 wyscigach kierowcy RBR sa na pozycjach 3 i 4. Zatem patrzac na same quale sa absolutnie bezkonkurencyjni, ale punkty sa przyznawane po wyscigu a w nich roznie sie ukladalo - albo bledy kierowcow (kolizja Vet i Web) lub awarie ich bolidow. Dla atrakcyjnosci pozostalej czesci sezonu dobrze by bylo gdyby ta tendencja sie utrzymala choc z przyjemnoscia zobaczylbym innych kierowcow na P1 np.Alonso. Bo mimo calej sympatii dla Roberta z tym bolidem bedzie to raczej malo mozliwe (no moze uliczny tor w Singapurze da cien nadziei....)
10.07.2010 21:11
0
76. strong1 - no co mam powiedzieć masz racje niestety, z tą trenerką to trochę przeszarżowałeś gdzie znajdziez takiego drugiego zawodnika :-))))
10.07.2010 21:51
0
Witam :) Mogłbym zmienic typy bo przez przypadek zatwierdziło mi z poprzedniego wyścigu? prosze Administracje o kontakt.. to było przypadkowe ponieważ dziwnym trafem pisało mi już wziąłem udział na ten wyścig a to niebyło prawdą nacisnął zatwierdź i akurat typy były z poprzedniego :/ Naprawdę tak było prosze o kontakt chcialbym zmienić bo uważam że conajmniej z 4 typy bedą inaczej i te najwyżej pkt :/
10.07.2010 22:38
0
Czy ktoś w Q3 wykręcił swoje najszybsze kółko na twardych gumach ?
10.07.2010 22:40
0
104ris Masz szczęście,bo wykazałeś skruchę,a poza tym Fernando Muslera-Twój następca-się nie spisał:) Tylko na treningu mółgbyś się stawiać troszeczkę częściej, co by się nie zastać,jak przejdę na emeryturę:P
10.07.2010 22:45
0
Tak,Mark Webber już wie,że jest number two niestety......
10.07.2010 22:47
0
Seba uszkodził skrzydło, to niech on sam śmiga na starym skrzydle, a nie Markowi zabrali... Jeśli RB utrzyma taką formę do końca sezonu, wolałbym aby to Webber był mistrzem, taki prezent na końcową część kariery Marka.
11.07.2010 00:01
0
Jak na tym torze jest ze startem??która strona lepsza???
11.07.2010 00:07
0
Na każdym torze lepsza jest pozycja nieparzysta. Na jednych różnica jest mniejsza a na innych większa. Stawiam 4 warianty: - optymistyczny: zamieszanie na starcie (lekki kontakt kogoś z czołówki) i Kubica wskakuje na 3-4 miejsce - realistyczny: czołówka wystartuje bez przetasowań (Kubica 6) - pesymistyczny: Massa wyprzedza Kubicę - bardzo pesymistyczny: Kubica ma kontakt lub słabo rusza i spada o kilka miejsc.
11.07.2010 00:18
0
Na każdym torze lepsza jest pozycja nieparzysta. Na jednych różnica jest mniejsza a na innych większa. Stawiam 4 warianty: - optymistyczny: zamieszanie na starcie (lekki kontakt kogoś z czołówki) i Kubica wskakuje na 3-4 miejsce - realistyczny: czołówka wystartuje bez przetasowań (Kubica 6) - pesymistyczny: Massa wyprzedza Kubicę - bardzo pesymistyczny: Kubica ma kontakt lub słabo rusza i spada o kilka miejsc.
11.07.2010 00:40
0
111 - bravo. Idealnie. :P
11.07.2010 01:40
0
słabe tempow czsówce i tak dalej.. Wszystko jasne i fajnie niby nie jest... ...ale do wyścigu bolidy startują ZATANKOWANE...
11.07.2010 07:40
0
Button mnie zadziwił, szczególnie jak popatrzeć na wynik Hamiltona, no i Pedro de la Rosa, ogólnie Sauber ostatnio dzielnie walczy o miejsce w środku stawki i w tych qualach byli szybsi od Force India ! Miejsce Kubicy (realne) to od 4 do 8. jak zwykle modlę sie o start. O Red Bullach nie piszę nic, bo już moi poprzednicy dość "powiedzieli" na ich temat :)
11.07.2010 08:23
0
wiem iż to nie jest związane z tematam ale tu kwalifikacja jest o wiele przyjemniejsza:)) Pełna klasyfikacja kierowców w sezonie 2010 wg. F1Fanatic: 24. Karun Chandhok 23. Lucas di Grassi 22. Bruno Senna 21. Vitantonio Liuzzi 20. Vitaly Petrov 19. Nico Hülkenberg 18. Pedro de la Rosa 17. Jarno Trulli 16. Kamui Kobayashi 15. Jaime Alguersuari 14. Timo Glock 13. Michael Schumacher 12. Heikki Kovalainen 11. Rubens Barrichello 10. Sebastien Buemi 9. Felipe Massa 8. Adrian Sutil 7. Nico Rosberg 6. Fernando Alonso 5. Jenson Button 4. Mark Webber 3. Sebastian Vettel 2. Robert Kubica 1. Lewis Hamilton
11.07.2010 09:51
0
A ja wam mówię że redbule na tych nierównościach sie posypią i spadną za podium....
11.07.2010 10:10
0
Robert startuje za Hamiltonem, moze sie za nim schowa
11.07.2010 11:42
0
103. @tomek1973 - Te błędy kierowców i awarie techniczne, o których wspomiałeś, to jest właśnie to co przy tak konkurencyjnym bolidzie i mocnym, wyrównanym składzie nie powinny mieć miejsca!
11.07.2010 12:14
0
111. abdul348 zupełnie jak szaranowicz "przewiduje żę bedzie remis lub wygra któraś z drużyn" bez sensu zupełnie, po co takie posty???
11.07.2010 12:21
0
107. strong1 - stawiam się jak tylko mogę !!! kruca bomba mało czasu ;-))))
11.07.2010 13:05
0
brawo brawo!!! kolejny raz A.Newey zdobywa PP! brawo
11.07.2010 13:47
0
Sorki za OT, ale czy Was nie wkurza, że ten błazen Zientarski od miesiąca nie pofatgował się by sprawdzić jakie to BMW jest do wygrania w konkursie? Za każdym razem się zastanawia. Strasznie mnie tym wpienia! Ten gość powinien rozejrzeć się za hospicjium, a nie prowadzić studio F1. W ogóle Polsat zdziadział - komentarz ze studia, brak gości, brak publiczności, brak fachowego komentarza M. Sokoła. DNO! :P
11.07.2010 14:01
0
118. rafekf1 - ...tym razem tez sie zgadzam :)... ale pisze o tym dlatego by podkreslic ze mimo ogromnej dominacji RB w qualach tytul mistrza (kierowcow) jest moim zdaniem jeszcze tematem otwartym...Oby wyscig ktory zaraz sie zaczyna tylko to potwierdzil :) ROBERT trzymam kciuki !!!
11.07.2010 14:06
0
Najlepszy start KUBICY w tym sezonie!!!!! Jest trzeci!!!!!
11.07.2010 14:17
0
Oby utrzymał Rosberga za sobą i zrobili szybki pit stop.
11.07.2010 14:36
0
Awaria w bolidzie kubicy !!!!!!!
11.07.2010 14:36
0
Jaki najlepszy start? Alonso popelnil blad a vettel wypadł. A teraz Alonso dostanie karę za wyprzedzenie kierowcy ktory sam sie wyeliminował..
11.07.2010 14:37
0
No i koniec! Słabiutkie tempo i awaria! Jak w BMW!
11.07.2010 14:37
0
No to mamy koniec przyjażni polsko-hiszpańskiej:) i... koniec wyścigu:(:(:(
11.07.2010 14:37
0
I zaczynają się problemu po podpisaniu kontraktu Renault z Kubica ;/ echh kullwa
11.07.2010 14:38
0
bolid kiedys musi sie zepsuc
11.07.2010 14:39
0
lipa
11.07.2010 14:39
0
Jak ALO nie dostanie kary to będą jakieś kpiny....
11.07.2010 14:40
0
I tak to zapewne będzie wyglądało do końca sezonu. Słabe tempo wyścigowe, rozwój nowego, niekoniecznie lepszego bolidu na 2011r. A może koniec Renault po 2010r?!
11.07.2010 14:41
0
Ale wy jestescie ^$$$$%^##- pierwsza awaria a juz wizje końca świata...
11.07.2010 14:42
0
oliwa zawsze sprawiedliwa. Mimo porażki kubicy jestem zadowolony z tego że prowadzi webber a vettel daleko jest jednak sprawiedliwość!!! Dalej niech stawiają na młokosa. Kiedyś go lubiłem lecz niestety sodówa uderzyła mu do głowy trzeba mu dać trochę pokory. Choć szkoda mi webbera bo znowu mu się oberwie
11.07.2010 14:46
0
Alonso moze dostać karę ???
11.07.2010 14:47
0
Wlasnie dostal.
11.07.2010 14:47
0
Ma ALO za swoje :D
11.07.2010 14:48
0
Jest kara dla Alonso!
11.07.2010 14:48
0
Kara dla ALO! Super.
11.07.2010 14:48
0
Nareszcie zajmą się incydentem z Alonso! Ale maja refleks...
11.07.2010 14:50
0
No i cóż strasznie mają gorące głowy Ci kierowcy. Kubica jechał kiepskim tempem po Pit Stopie. Ale Alonso nie mół chwilę poczekać. Pokarało go jeszcze dodatkowo,nawet jeśliby trochę stracił do Rozalii teraz na neutralizacji by wszystko odrobił.
11.07.2010 14:51
0
To jest pech.. Swietnie przygotowany bolid, dobry wyscig i kara za wyprzedzenie ślimaka z dziurawą skorupa..
11.07.2010 14:51
0
No to teraz Alonso po przejeździe prze pit-lane spadnie na sam koniec :P
11.07.2010 14:51
0
no porazka. jak by to byl bambus to by dostal jeszcze pochwale za wyprzedzenie po trawie
11.07.2010 14:52
0
Wszystko poszło dobrze. Start się udał był świetny szybki serwis ale .... bolid za wolny. No i pierwsza awaria w sezonie. A co do Alonzo to otrzymał karę słusznie.
11.07.2010 14:53
0
A kara po SC! O punkty będzie ciężko dla ALO.
11.07.2010 14:56
0
Ale zamieszanie po tej zmianie w neutralizacji :D
11.07.2010 15:09
0
No to teraz wypada trzymać kciuki za stratę pozycji mercedesa.
11.07.2010 15:16
0
oby teraz Button się z Rosbergiem walneli i skończą wyścig!
11.07.2010 15:19
0
Coś ci Hiszpanie dzisiaj mają pecha ;) Ciekawe czy tak samo będzie wieczorem... ;)
11.07.2010 15:21
0
Sutil jaki szybki na prostej. Ciężko będzie Vettelowi wyprzedzić
11.07.2010 15:26
0
W lewym kole mniej paliwa:D
11.07.2010 15:28
0
Maurycy: w lewym kole ma mniej paliwa :O to oni powietrza nie mają ?
11.07.2010 15:30
0
na f1.com pisza ze KUB nie miał awarii ale od rana brzuch go bolal i zjechał z powodu mocnej biegunki cały kokpit zabryzgał
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się